Evo pa sem že v svojem novem domu. Sredi Budimpešte v lepi lepi okolici, malo na hribu v majhnem stanovanju. Zaenkrat je družba sestavljena iz nas treh, Neža, Julči in Pali. Na balkonu imamo miljon koles, v stanovanju pa še več. Spimo na raztegljivem kavču in se imamo fino. Ful fino.
So, I have a new home now. In the middle of Budapest in a beautiful surrounding on a small "hill" in a small cute apartment. We are three here now, me, Julcsi and Pali. There are millions of bikes on the balcony, we sleep on the couch and have some fine days together. Really fine.


5 komentarjev:

  1. že vidim, da imate ta pravo bazo za budimpeštanske pustolovščine..

    OdgovoriIzbriši
  2. Predvidevam da si šla v Budimpešto študirat? Ker sem firbčna in če ni preveč vsiljivo bom vprašala; kaj pa študiraš? Sem bla na tvoji fb strani in sem čist navdušena nad tvojimi kartolinami (deklica z brki)!! Zelo všeč tudi pleksi nakit in torbica iz pisanih trikotnikov.

    OdgovoriIzbriši
  3. Narobe predvidevaš. V Budimpešto sem se preselila za stalno, študiram ne več, ker sem pred 3 tedni diplomirala in hvala za pohvale :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Neža,

    jaz sem itak vedno znova navdušena nad tvojimi izdelki. Torbe se fino nosijo pa še dobr zgledajo :).

    Vprašanje: sredi decembra gremo za par dni v Budimpešto. Imaš kakšna priporočila za dobro hrano (ne gre se za nobenga izbričneža), kakšno fletno trgovinco (unikatne stvari, homemade) al pa sam kakšno kavarno kjer se lahko spije dobro kavo ali dve.

    Kakorkol vsak nasvet bo dobrodošel. Smo pa čist tko na free druščina in radi spoznavamo nove stvari.

    Hvala ti :).

    Lp, mi vsi

    OdgovoriIzbriši