Končno malo prihajam k sebi. Za mano je velika selitev. Spakirat sem mogla vse kar sem imela in iti živet nekam drugam. Po enem tednu tu, mi je uspelo celo nekaj zašiti, kar sem imela v glavi že dalj časa. Moj urnik je trenutno bolj "lagan", to pomeni, da spim tam nekje do 8h, kofetkam do 10h, se primajem do studija do 11-12 (btw do studia moram it čez celo mesto), v studiju spet malo kofetkam, no potem pa končno začnem delat. Zvečer sledijo kakšne kolesarske aktivnosti, kakšno pivo potem pa nazaj domov.
Tale kolekcija računam da bom končana (to vključuje grafike, fotke in ostalo) naslednji teden. Barve bodo zelo jesenske (oranžna, temno modra, rjava, pudrasta, temno zelena) torbice, denarnice iz trikotnikov in pravokotnikov.

I finally settled down after one week here in Budapest. I had to pack all of my stuff and move here in Budapest. My day goes like this: waking up around 8h, drinking coffee till 10h, move my ass to the studio till 11-12, drinking coffee again, then I finally start to sew. After studio time, I do some cycling, beer drinking. 
This collection will be finished next week (I hope). Autumn colors with triangles and squares. Wallets and bags.

1 komentar: