Tako, to je to. Čisto jesenske barve, slikane na poletno požgani travi sredi Budimpešte. Zakaj "never stop"? Jaz vedno pravim, da se je v življenju vedno treba truditi. Vedno je treba priti na vrh gore in biti srečen. Moje sanje se uresničujejo. Imam se lepo.

Torbice so vse narejene iz umetnega usnja (skaj). Če katera želi kakšen kos naj mi prosim pošlje mail na embrace.softgoods@gmail.com

This is it. My new autumn collection, shot on summer burned grass in the middle of Budapest. Why "never stop"? I always say that you have to work for your happiness. You need to reach the top and find what you were looking for.


Bags are made from artificial leather. For further information or order please contact me on embrace.softgoods@gmail.com


3 komentarji:

  1. ful si lepo napisala. če bi bla na twitterju, bi te ritvitala! ;)
    in resno premišljujem o modro zenf torbasti kombinaciji!

    OdgovoriIzbriši
  2. Z istim razlogom imam na vratu trikotnik. NEVER STOP! Kolekcija je pa tudi meni ful pri srcu.

    OdgovoriIzbriši