Za mano je še en sejem. Tokrat so bili madžari malo bolj pogumni in pokupili skoraj vso mojo mizo! Poleg madžarov sem spoznala en kup enih tujcev, simpatične američanke, dva lušna avstrijca, enga čednega čeha. Mize so bile malo bolj čudno postavljene za to sem ves čas stala, in se smukala okoli moje mize, kar se je izkazalo, da ljudem bolj ugaja, tako da sem praktično 6 ur samo govorila pa govorila pa govorila. Medtem ko sem govorila sem se basala z  ingverjevimi piškoti, pila sodo pa mečkala tele lušne kužke, ker je slučajno moja sejemska soseda prodajala fensi pasje ovratnice. Vsesplošni vtis: mogoče se udeležim še  božičnega sejma.

I survived another art market, this time the customers were more brave, because in the end my table was almost empty. Beside hungarians I met a lot of foreigners, american girls, austrians, czechs... The position of the tables was kind of weird, so I was standing for six hours, what turned out really well, beacause this way I was closer to the people. While talking and talking for six hours, I was eating ginger cookies, drank soda, and cuddle with this lovely dogs. Overall impression: maybe you will see me on christmas market as well.



2 komentarja:

  1. Lepo, da so tudi tujcem všeč tvoji izdelki! Kar tako naprej :)

    OdgovoriIzbriši
  2. gacnikova je ponosna!

    OdgovoriIzbriši